2018. február 3., szombat

Ami eddig (nem) hiányzott az életedből... - #3 Valentin-napi különkiadás

Sziasztok! 
Újabb ünnep közeledik, amire ajándékot lehet venni, szóval újra beleástam magam az ebay mélyére, hogy összegyűjtsek nektek néhány kattintásra érdemes terméket. Ám mivel van egy apró kis ellenszenvem a Valentin-nappal szemben, vittem egy kis csavart a dologba és direkt vicces tárgyakat keresgéltem. 
Szóval, ha már unod a virágokat, csokikat, üdvözlőkártyákat és szívecskéket vagy csak szeretnél egy kis viccet csempészni ebbe a napba, akkor ez a bejegyzés neked szól! 


Bögrék: 



Ennek az ajándéknak nagy előnye, hogy praktikus és nem igazán lehet belekötni. Egyszerre sértés és dicséret, viszont ha a párodnak van egy kis humorérzéke, értékelni fogja :D 



Ez a bögre osztja a Valentin-nappal kapcsolatos véleményemet :D Én imádnám ezt az ajándékot. 

Pólók/Pulcsik: 



Szerintem szemmel látható, hogy ez a póló miért örülten kreatív és jópofa. A kezdeti döbbenet és hirtelen harag után, biztos tetszeni fog a párodnak. 



Vicces és praktikus. Én imádom. Több féle színben kapható.



Féltékeny lányok előnyben! Két legyet üthetsz egy csapásra: van egy szuper ajándékod és még te is jól jársz, hogyha a barátod viseli az utcán :D 




Elsőre kicsit sértő lehet, de ez is tipikusan egy olyan termék, amihez kell humorérzék. Szerintem megbocsáltható, és úgyis a szándék a lényeg stb... 




A termék magáért beszél! 


Párnák: 

1.) Mr.jó és Mrs. mindig jobb (szabad fordítás) 




Figyelem! Fokozott humorérzék szükséges! 


Egyéb tárgyak: 




Mert te és a párod úgy összeilletek, annyira nem lehet titeket szétválasztani, mint a szalonnát és a tükörtojást. Legjobb hasonlat ever! 




Tagadhatatlanul ez a termék volt a kutatómunkám csúcsa. Egy kedves, édes üzenet amit valami elveteműlt rányomott a wc papírra :D Zseniális!


Ha tetszett ez a bejegyzés és érdekelnek még hasonlóan buta, értelmetlen, felesleges termékek, ajánlom figyelmedbe a sorozat első illetve második részét! Remélem azok is tetszeni fognak :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése