2020. április 2., csütörtök

Blogszülinap - 3 éves az Egy a millióból blog!




Még egy ilyen kétségbeejtő, ijesztő és tragikus helyzetben is fontos, hogy találjunk okot az ünneplésre és ez az ok most nem más, mint hogy a blog megérte a 3.születésnapját! Az előző években még nagy döbbenettel csodálkoztam rá ezekre az alkalmakra és a pergő évekre, mostanra viszont kezdem elfogadni tényt, hogy ez a blog bizony az életem szerves részévé vált. A cikk írás és a szerkesztés beépült a rutinomba és már nem okoz plusz nehézséget a havi 1 bejegyzés publikálása. 
Miközben izgatottan vártam, hogy elérkezzen a nagy nap, egyre keményebben törtem a fejem azon, hogy ez alkalommal milyen jellegű poszttal emlékezzek meg erről  a dátumról. Végül arra jutottam, hogy az előző évek láncát követve, miután már megismertétek a blog eredetét és azt is, hogy én mit köszönhetek az oldalnak, ezúttal rajtam a sor, hogy bemutatkozzam. Nem a szó szoros értelmében, hiszen az anonimitásomat egyelőre szeretném megtartani, de ha kíváncsiak vagytok, ebben a bejegyzésben, egy TAG keretein belül, egy kicsit többet megtudhattok rólam és a furcsa szokásaimról. 
A kérdéssort erről a blogról kölcsönöztem: KATT 

1.) Milyen becenéven hív téged a családod? 

Mindenki máshogy, de anyukám például úgy, hogy Lujzi :D :P 

2.) Milyen furcsa szokásod van? 

Mindig, mikor elkezdek olvasni egy új könyvet, azzal kezdem, hogy megnézem a könyv utolsó oldalának, utolsó mondatát. Olyan izgalmas olvasás közben azon gondolkodni, hogy vajon mikor nyer jelentőséget az az utolsó mondat.


3.) Van valamilyen furcsa fóbiád? 

Undorodom a csúszó-mászóktól! Rosszul vagyok mindentől, aminek nyálkás a bőre. Illetve talán még fóbiának tekinthető, hogy nem vagyok képes lenyalni a maradék pudingot vagy krémet a kanálról, mielőtt a mosogatóba tenném. A párom szerint ez pazarlás, de egyszerűn én képtelen vagyok megtenni ezt. 


4.) Melyik az a zeneszám, amit szeretsz titokban jó hangosan hallgatni és énekelni? 

Most, hogy egyedül vagyok itthon home office-ban, egész nap hangosan mennek a zenék a youtube-ról és amikor csak tehetem, hangosan énekelem a dalszövegeket. Miután nem tudok énekelni és semmi hangon nincs, ennek az élvezetnek a macskám a legnagyobb elszenvedője. 

5.) Mi az, ami téged nagyon idegesít, de másokat nem? 

Amikor a szerelmes párok közönség elé nem illő módon nyalják egymást nyilvános helyen. Mindenki képes keresztül nézni rajtuk, de engem valamilyen okból nagyon irritál. 

6.) Miket csinálsz, ha ideges vagy? 

Nyilvános helyen: rágom az ajkaim, piszkálom a számat az ujjammal, vakarom a combom, dobolok a lábaimmal, tépkedem az ujjaimról a bőrt.
Otthon: idegesen járkálok fel-alá a házban és nem túl nőiesen dühöngök.
Nem kezelem túl jól a stresszt. 

7.) Az ágy melyik oldalán alszol? 

Úgy alakult ki, hogy belül. 

8.) Mi volt az első plüss állatod és hogy hívták? 

Vahur kutya. Tulajdonképpen nem volt egyértelmű, hogy milyen állat akar lenni, de a kutyához állt a legközelebb. Nagyon fiatalon, pár évesen kaptam és a mai napig őrzöm. 


9.) Mi az az ital, amit mindig megrendelsz a Starbucks-ban? 

Nem járok starbucks-ban, szerintem még soha nem voltam, mely valószínűleg abból fakad, hogy nem szeretem a kávét és nagyon smucig vagyok. Nem szeretnék senkit megbántani, aki oda jár, mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mire és mennyi pénzt költ, én személy szerint drágának találom a termékeiket. 


10.) Mi az a szépségápolási dolog, amiről mindig prédikálsz, de sose tartod be?

Fontos a megfelelő hidratáció. Én a magam részéről, szinte csak üdítőt iszom, amiről köztudott, hogy inkább dehidratál, mint hidratál, ennek ellenére a szeretteimet folyton ezzel piszkálom. 


11.) Melyik irányba szoktál állni a zuhanyzóban?

A fal felé fordulva, úgy, hogy a zuhanyfej tőlem balra kerül.


12.) Van valamilyen furcsa testi képességed?

Nem tudok róla. Unalmasan átlagos kinézetem van.


13.) Melyik az a kaja, ami tudod, hogy rossz, de akkor is eszed?

Csoki és chipsek minden mennyiségben, illetve a meki és burger king szerű gyors éttermek menüi. 

14.) Melyik mondat vagy kifejezés az, amit mindig használsz?

Egyébként, valójában, nem igazán, holott, pedig, egyáltalán nem. Nagyon sok van, de talán ezek a leggyakoribbak. Ja, és a talán. 


15.) Ideje aludni menni. Mit viselsz ilyenkor?

Egy sport rendezvényen kapott promóciós póló és leggings.

Boldog születésnapot egy a millióból blog! 
Jövőre ugyanitt folytatjuk ;)
#maradjotthon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése